image1 image2 image3

HELLO!!! |WELCOME TO MY BLOG, BLOGGIES!|THIS IS MEK ZUMBIE BLOGSPOT.COM

Dan Pemenangnya Ialah !!!

Mula-mula sekali aku nak minta maaf sebab terlambat untuk buat entri pemenang ni. Hahahha

So pemenang yang dipilih ini ialah secara rawak ok. Tiada unsur pilih kasih, pilih rupa atau pilih ranking. 👊

Kepada pemenang yang telah mendapat nama kat sini, sila pm aku okey? Huhuhuhu...

Sila email kan maklumat korang ke sumandakkonsun@gmail.com

Nama:
Nama blog:
No Tel:
Alamat:

Pastikan semuanya betul ok😘

So teng.. teng... tenngggg.....



Pemanang Kasut Lawa : Syakirah JF
[Dah hantar info]


Pemenang Kain Tudung/ Selendang: Shahida Dzulkafli
[Dah hantar info]

Pemenang Beg Laptop: Along Misuari
[Dah hantar info]


Pemenang Tali Pinggang: Anina Shyqin
[Dah hantar info]


Pemenang Headphone Merah: Jamil Hasyim
[Dah hantar info]


Pemenang Tali skipping & other stuff: Mas_Fvome
[ Dah hantar info ]

Pemenang Beg Zalora: Hani Fadhlina Abdul  Rahman
[Dah hantar info]








Share this:

CONVERSATION

16 comments:

  1. Alhamdulillah menang :) Thank you so much :)

    ReplyDelete
  2. Wah.. Best2nya hadiah. Btw, Tahniah pada yg menang...

    ReplyDelete
  3. Tahniah kepada semua pemenang yaa..

    ReplyDelete
  4. Tahniah semua pemenang. Nak headphone tuu hm hahah

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah.. Ada rezeki Sha disini.. Terima kasih awak..
    Semoga makin murah rezeki awak..

    ReplyDelete
  6. Bestnya hadiah.....tahniah buat semua pemenang

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah... Sorry lambat respon, saya balik kg... Sekarang jgk saya hntr details... Huhuhu...

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah..tq and sorry lmbt😰😓

    ReplyDelete

Kerana yang baik tu aku confirm dari Allah. & yang buruk-buruk dari korang atau dari aku lah ahahah XD. Terima Kasih