image1 image2 image3

HELLO!!! |WELCOME TO MY BLOG, BLOGGIES!|THIS IS MEK ZUMBIE BLOGSPOT.COM

Dah boleh berlari?

Heh bila dah nak dekat 2 bulan tak berjalan dengan normal. Dengan kerusi roda, dengan tongkat. Dengan mandinya yang macam tak mandi dan ke hospital hari-hari, baru minggu ni aku rasa macam alive atau hidup sikit.

Sebelum ni memang kerja aku duduk, tidur, makan, duduk tidur dan seterusnya. Hahaha

Bagi yang rasa blur bila baca post ni, korang boleh baca apa yang berlaku shortcut dari 

>>>> Chapter 1 <<<<
>>>> Chapter 2 <<<<
>>>> Chapter 3 <<<<
>>>> Chapter 4 <<<<


Nampaknya tak lama lagi aku tak pakai tongkat macam ni kut. Rasanya kena pakai tongkat datuk lepas ni.

Share this:

CONVERSATION

2 comments:

  1. AM ada pengalaman cam nie..Rasa sangat ketidakupayaan untuk berjalan..huhuhu

    Apa2 pun banyak bersabar dan tabahkan hati..Nanti dah boleh berjalan confirm rindu nak bertongkat lagi..hihihi]

    Posting terbaru AM
    Rumah Idaman : Pemasangan Wayar Servis TNB


    Ikhlas dari
    AlongMisuari.com

    ReplyDelete

Kerana yang baik tu aku confirm dari Allah. & yang buruk-buruk dari korang atau dari aku lah ahahah XD. Terima Kasih