image1 image2 image3

HELLO!!! |WELCOME TO MY BLOG, BLOGGIES!|THIS IS MEK ZUMBIE BLOGSPOT.COM

Tea Tree Oil The Body Shop Mencegah Jerawat Sebelum Terlambat


Tea Tree Oil. 
Yang aku tau benda ni ada keluaran dari banyak brand. Contoh yang macam aku guna ni dari The Body Shop. Selain tu yang aku tau dari Watson. 

Kalau berdasarkan pengalaman aku menggunakan kedua-dua jenama itu. Aku tak sesuai yang Watson punya. Kenapa? Sebab bila aku pakai macam dia makin menjadi-jadi pula. 

Tapi berbeza dengan yang dari The Body Shop, aku pakai dia punya radang tu akan surut dan hilang. 

Aku bukan kata The Body Shop punya brand bagus, tapi aku nak sampaikan yang kalau kulit sensitive macam aku, yang kulit cerewet maybe boleh guna Tea Tree Oil dari The Body Shop ni. 

Sebotol harga kat Sabah lebih kurang RM60 lebih. Tahan sangat sebab bukan hari-hari ada jerawat. Hehehee...

Lain jenama kesan dia lain kut. Sebab kalau pencuci muka aku tak sesuai yang dari The Body Shop. Macam juga Tea Tree Oil, benda yang sama tapi aku tak sesuai yang dari Watson punya. Huhuhu...

Share this:

CONVERSATION

2 comments:

  1. tak penah try lagi yang tea tree ni...tapi saya memang guna facial foam body shop herbs 365..berbaloi sangat sebab tahan lama and sesuai dengan kulit...

    ReplyDelete

Kerana yang baik tu aku confirm dari Allah. & yang buruk-buruk dari korang atau dari aku lah ahahah XD. Terima Kasih