image1 image2 image3

HELLO!!! |WELCOME TO MY BLOG, BLOGGIES!|THIS IS MEK ZUMBIE BLOGSPOT.COM

Ramadhan Weekly Topup Giveaway #2


Aku tahu korang menunggu. Ada yang tak puas hati ke? Ehehehe.... 

Sebelum aku nak bagi korang topup rilot tu aku nak tunjuk something dulu.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

 Wei weii....Kalau nak menang pun jangan lah skip tengok kad raya aku weii.....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Kan aku dah kata jangan skip.....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ok ok....Jangan lupa sharing is caring :)

Jangan lupa tinggalkan komen topup yang korang dah dapat tu. Just in case orang lain datang kot-kot dia nak cuba nasib. hehehe Atleast dia tau topup mana yang dia rasa dia boleh dapat. :P



Share this:

CONVERSATION

2 comments:

  1. Alhamdulillah..sempat grab celcom..and dah spread dekat family member..tak tahu ada yg sempat grab ker tak...terima kasih yer..
    Selamat Hari Raya

    ReplyDelete
  2. Terima kasih.. Dah dapat topup untuk digi.. Hehe :D ^_^

    ReplyDelete

Kerana yang baik tu aku confirm dari Allah. & yang buruk-buruk dari korang atau dari aku lah ahahah XD. Terima Kasih