image1 image2 image3

HELLO!!! |WELCOME TO MY BLOG, BLOGGIES!|THIS IS MEK ZUMBIE BLOGSPOT.COM

Terima Kasih To The Unfollower

Haih..Hari ni check check ader lagi satu unfollow belog aku yang tak seberapa ni. Aku syak maybe blog aku ni dah bosan sampai tahap dia asyik mengantuk je sebab itu aku rasa dia terpaksa unfollow blog aku kan? Apa pun aku nak ucapkan penghargaan kepada unfollower tu yang telah meningkatkan lagi satu follower aku sepanjang follow blog aku ni.

Aku sedar sepanjang kau ikut blog aku mesti kau rase sengsara sangat, segala suka dan duka yang kau harungi sepanjang jadi follower aku akan aku kenangkan dalam entri ini kerana disebabkan kau kebahagiaan memilik satu follower itu kini sudah menjadi hancur dengan berkurangnya satu follower.  Aku harap kau bahagia di sisi yang lebih berhak dapat follower macam kau.

Pergh..ayat aku tu. Hahhaa lepas ni aku konfem sangat kene cop jahat. Hahahaha...Aku buat ayat suka-suka je tu. Kalau terasa apa bole buat kan? Huhuhu...


Share this:

CONVERSATION

7 comments:

  1. Hahaha. ada jugak eh orang unfollow. pelik betul :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rasanya semua orang penah ader follower macam ni...huhuhuu

      Delete
  2. Ngeh!ngeh!ngeh! pelik tapi benar.
    Tapi memang ada kes cenggini

    ReplyDelete
  3. Die kecik hati kot sebab mek zumbie tak follow die balik hikhikhik

    ReplyDelete

Kerana yang baik tu aku confirm dari Allah. & yang buruk-buruk dari korang atau dari aku lah ahahah XD. Terima Kasih