image1 image2 image3

HELLO!!! |WELCOME TO MY BLOG, BLOGGIES!|THIS IS MEK ZUMBIE BLOGSPOT.COM

Tips Cari Jodoh???

Aku ni bukan lah gatal sangat nak kawin atau nikah ke aper.
Tapi rasanya aku berada dalam fasa bersedia kot untuk mencari kawan.
Tapi ramai yang tak tahu aku ni sape kan.
And aku pun takde lah nak berkenalan kat sini dengan memperkenalkan diri aku kat sini ahahaha.
Tapi yang penting aku nak kalau bab cari jodoh ialah
Aku nak lelaki yang....

  • beragama Islam. 
  • seumur aku which is 26 atau lebih berumur.
  • mempunyai kerja (aku bukan memilih tapi untuk kebaikan bersama kut😅)
  • mempunyai asas agama yang sangat kukuh. Lain-lain boleh improve bersama, yang basic is important.
  • Suka sukan lasak, atleast hiking lah...
  • Suka makan, sebab aku suka try makanan ahahaha
  • Suka travel, tak payah sampai luar negara, dalam Malaysia pun aku terima ok. Hahaha
Nak fikir lebih banyak aku utamakan yang aku list ni. hahhaa Ada ke yang sesuai ni macam ni?

Share this:

CONVERSATION

3 comments:

  1. hehe cik ra pn tgh bntu seseorg unt carikan jdoh..hrp btemu la yg sesuai..haha

    ReplyDelete
  2. Hi, beeha follow sini. jum singgah blog beeha https://beehaazman19.blogspot.com/

    ReplyDelete

Kerana yang baik tu aku confirm dari Allah. & yang buruk-buruk dari korang atau dari aku lah ahahah XD. Terima Kasih