image1 image2 image3

HELLO!!! |WELCOME TO MY BLOG, BLOGGIES!|THIS IS MEK ZUMBIE BLOGSPOT.COM

Itu lah Sugar Glider.

So hari ni aku teman mak aku gi pasar. Kalau kat Sabah kitaorang ada satu istilah which known as tamu.

Aku suka pegi sebab entah lah. Sometimes korang boleh jumpa benda pelik sepeliknya. Bagi aku lah. 

Aku punya feveret walaupun pegi luar negara (aiseh) mesti tang pasar dia. Atau also known as "market". Hehehe...


So hari ni jumpa benda ni. Serious aku mula-mula tak tau apa benda ni. So I was asking my mom. She says "Hah tu lah Sugar glider ko!" 

And I was like "😅"

Tiba-tiba rasa kesian sebab I know how sugar glider looks like.

Actually yang tu tupai. Tupai yang dah kene salai atau orang panggil panggang. 

Sekali tengok ok lagi. Dua kali tengok kesian pula. Tiga kali tengok memang boleh terperanjat sendiri. 

Share this:

CONVERSATION

2 comments:

  1. Omg!..tupai pnggang? Siannya..dah la sugar glider tu comel😅

    ReplyDelete
  2. Like seriously tupai panggang? Sedihnya tengok..

    ReplyDelete

Kerana yang baik tu aku confirm dari Allah. & yang buruk-buruk dari korang atau dari aku lah ahahah XD. Terima Kasih