Sibuk dengan kerja, sibuk dengan pistol pula.

August 23, 2017

Kerja aku berlambak.
Mentang-mentang cuti nak mai beberapa hari lagi. Semua kerja jadi berlambak secara tetiba ok. 
Tapi sempat aku potong kadbod keras nak buat badan pistol glock ni. Memang boleh tembak, tapi takde masa nak assemble lagi.
Korang pun sibuk bz macam aku ke? Huhuhuu

1 comment:

Kerana yang baik tu aku confirm dari Allah. & yang buruk-buruk dari korang atau dari aku lah ahahah XD. Terima Kasih

Powered by Blogger.