image1 image2 image3

HELLO!!! |WELCOME TO MY BLOG, BLOGGIES!|THIS IS MEK ZUMBIE BLOGSPOT.COM

Review PERLASHINE



Perlashine.

Produk terbaru untuk si 'lelaki cantik'. hehehhee

Aku bukan beli sebab aku suka dia ke apa, tapi sebab aku rasa aku jenis yang perlukan supplement macam ni. So aku nak cuba try test, tengok sejauh mana serbuk mutiara ni berkesan kepada aku.

Memandangkan dia ada pelekat original daripada kementerian yang bertanggungjawab. Maka aku tidak was-was lah nak cuba. Lagipun aku dah google kelebihan serbuk mutiara terhadap badan manusia ni, so aku confident lah dengan kesannya. 

Antara original atau tak tu semuanya antara penghasil produk dengan Allah saja lah kan? Hahhaa

So aku beli benda ni dia bagi free juga 3 buku sabun perlashine. 


So apa effect dia?
Untuk kapsul PERLASHINE ni, effect yang paling jelas aku boleh rasa ialah kalau tidur tak best bangun tak rasa penat atau bad mood. 

Paham tak?

Hahhaa aku ni jenis kalau tido tak best, bangun kalau bukan sakit kepala mesti ada rasa bad mood. Tapi aku rasa terkejut sebab lepas consume ni, tak sampai 2 hari ok, kebetulan aku tido tak best aku bangun seriusly sangat fresh. 

Salah satu fungsi mutiara actually dia tolong detox lah macam tu. So waktu 2,3,4 hari consume PERLASHINE ni rajin benar aku membuang. Especially bila aku makan, makanan yang tak berapa nak sihat punya spesis. 

Memang badan rasa ringan. 

Untuk part kulit. Disebabkan aku dah berjemur seharian pada hari Jumaat ni. Sebab camping, maka aku tak boleh komen banyak sebab aku dah sunburn. Hahahaha

Tapi overall, kalau maksimum 👍 ialah 5, maka aku bagi
👍👍👍👍

Takat ni bagi aku benda ni boleh di amalkan sebagai sebahagian daripada supplement tambahan. Member aku yang consume PERLAKING pun start makan PERLASHINE. Kulit dia serius jadi cerah, dia ni macam dia tolong adjust kulit warna kita kepada warna kulit sebenar. Kalau kulit korang ni memang asal putih tapi entah kenapa tak putih-putih, maka PERLASHINE tolong putihkan hahaha...

Ada juga yang dari gemuk dia slowly turun berat badan. Aku tak check lagi dah turun ke belum. Hahaha Sebab asyik melantak makanan sedap so aku tak lah harapkan turun berat badan ahahhaa

Share this:

CONVERSATION

2 comments:

  1. heheh rasa tercabar tengok ramai sangat lawa-lawa sekarang :P

    ReplyDelete
  2. ala ala alaaaaa, rasa mcm nk try ni pulak. hahaha

    ReplyDelete

Kerana yang baik tu aku confirm dari Allah. & yang buruk-buruk dari korang atau dari aku lah ahahah XD. Terima Kasih