image1 image2 image3

HELLO!!! |WELCOME TO MY BLOG, BLOGGIES!|THIS IS MEK ZUMBIE BLOGSPOT.COM

Template Blogger

Nak buat blog lain daripada yang lain ni sebenarnya memerlukan kesabaran tau.

Macam nak kira matematik buat template blog ni. Kenapa aku cakap macam matematik? Sebab dia ada formula pelik yang kalau kita tak biasa tengok, confirm bengong, pening, muntah dan demam. 😅
Itu baru nak tengok formula template. Kalau cari template pun mencabar. Aku ni, aku mengaku la kan. Aku ni buta formula html. Aku tau 10% daripada 100% ilmu blogging ni. Tapi syukur alhamdullilah,  boleh lah juga ubah mana yang senang nak ubah. Yang penting SABAR🙆.

So kalau korang nampak blog aku ni, memang dah berubah muka. Nak ubah, sedikit je aku ubah. Yang aku rasa penting. Sebab nak ubah banyak aku sebenarnya malas nak tengok satu satu baris formula html tu. Macam nak juling sebelah mata😅.

So sebelum aku habiskan entri merapu ini, aku sebenarnya nak share laman-laman template yang aku dapat test satu per satu dan guna mengikut cita rasa sendiri. Korang pun boleh juga try test cuba sendiri k?

[KLIK GAMBAR]


[KLIK GAMBAR]

Hah. Yang ni 2 ni yang aku cuba & test, memang template dia boleh pakai. Bukan aku tamak sorang-sorang sengaja bagi 2 je. Tapi memang 2 ni sumber yang aku sendiri dah cuba & memang terbukti free dan berkesan kalau diguna pakai dengan betul heheheh...

Share this:

CONVERSATION

2 comments:

Kerana yang baik tu aku confirm dari Allah. & yang buruk-buruk dari korang atau dari aku lah ahahah XD. Terima Kasih