image1 image2 image3

HELLO!!! |WELCOME TO MY BLOG, BLOGGIES!|THIS IS MEK ZUMBIE BLOGSPOT.COM

Minat Menjahit

Aku ni sebenarnya kan boleh lah dikatakan minat menjahit. Huhuhuhu.
Tapi aku ni jenis yang tak reti nak potong kain, nak ukur sukat bagai pada kain.
So aku cume reti bahagian jahit je.

Macam ni yang aku nak tunjuk. Memang aku reti ok.


Aku ni suka tapi aku tak suka nak lukis lukis macam ni. Haih memang dari dulu aku x minat nak lukis macam ni, terus nak gandingkan dekat kain, pastu nak gunting lagi sekali ahaha.

Tapi jahit serius aku suka. 

Cuma nak jahit aper kan kalau kain tak potong?




Share this:

CONVERSATION

1 comments:

  1. baguslah minat menjahit..saya tak minat..minat berblogging jer..heheh

    ReplyDelete

Kerana yang baik tu aku confirm dari Allah. & yang buruk-buruk dari korang atau dari aku lah ahahah XD. Terima Kasih