image1 image2 image3

HELLO!!! |WELCOME TO MY BLOG, BLOGGIES!|THIS IS MEK ZUMBIE BLOGSPOT.COM

Giveaway Tahun 2016? Atau 2017?



Hai semua 😘

Sebenarnya aku tengah fikir nak buat GA untuk tahun ni bulan December 2016 ni ke atau nak buat bulan Jan 2017 nantiπŸ˜•

Dok kumpul hadiah untuk GA lagi. And kalau perasan dalam insta. Makeup brush yang comel tu merupakan antara hadiah untuk GA yang aku plan nak buat 😊 huhuhu.

Brush tu memang comel sampai aku pun ada belikan satu untuk diri sendiri. Padahal bukan reti pon nak pakai makeup bagai πŸ˜….


Share this:

CONVERSATION

7 comments:

  1. Cepat cepat buat.. nk join ni.. Hihi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe InsyaAllah secepat mungkin huhuu

      Delete
  2. Bestnya hadiah, nak join juga nanti! hihihi

    ReplyDelete
  3. wah nak hehe
    jemput
    http://mellyacrayola.blogspot.com/2016/12/end-year-mini-giveaway-by-mellya-friends.html

    ReplyDelete
  4. anytime pun okay sis . hehe . nanti jangan lupa jemput saya . hihi . i pun nak makeup brush tu jugak :3
    The Talking Diary

    ReplyDelete
  5. As salam. Baik mek buat skrg masa cuti sek ni sbb ramai cikgu blogger yg ada byk masa free mcm abam kie ni. Apa2 hal abam kie jd follower ke 611. TQ.

    ReplyDelete

Kerana yang baik tu aku confirm dari Allah. & yang buruk-buruk dari korang atau dari aku lah ahahah XD. Terima Kasih