Search This Blog

Saturday, September 10, 2016

Segmen : bloglist ayuinsyirah tahun 2016


syarat-syaratnyer :


1. macam biasa mana yg belum jadi follower ayu ...sudi2kan la jadi follower ayu yer...takde paksaan..
2. macam biasa... letakkan banner diatas yer...hehee..nanti backlink kan ke entry ni yer..
3. buat tajuk " segmen: bloglist ayuinsyirah tahun 2016 "
4. dah siap...boleh hantar...hehehe....letakkan link entry kawan2 kat ruangan komen dibawah yer...



tamat pada sebulan dari sekarang iaitu 30 september 2016


Best jer kan.
Kepada sesapa yang tak tau apa tu bloglist. 
Bloglist pada pemahaman aku lah, ialah senarai nama blog yang pemilik blog sekarang tu ada follow dan dia rasa layak berada pada senarai umumnya supaya blogger lain dapat menterjah blog yang dia paparkan pada senarai blog feveret pemilik itu.

Kalau aku, suka aku nampak nama blog aku dekat bloglist blogger ni. Xpayah dalam list, kena sebut dalam entri pun aku dah ucap terima kasih. Hehehe Semoga ada rezeki dalam segmen ni. Korang pun meh la join sekali.

4 comments:

  1. Hai Mek Zumbie. Akhirnyaa mai dah boleh follow sini. hihi.
    Selamat berkenalan.

    ReplyDelete
  2. singgah sini.. ^^

    http://www.mohdnoorshawals.com/

    ReplyDelete
  3. terima kasih ye sudi join segmen ayu.. jom sama2 kita blogwalking ke blog mereka.. follow sekali tau..hehe..

    http://www.ayuinsyirah.my/2016/09/senarai-peserta-segmen-bloglist.html

    ReplyDelete

Kerana yang baik tu aku confirm dari Allah. & yang buruk-buruk dari korang atau dari aku lah ahahah XD. Terima Kasih