image1 image2 image3

HELLO!!! |WELCOME TO MY BLOG, BLOGGIES!|THIS IS MEK ZUMBIE BLOGSPOT.COM

Samsung, Iphone Atau Lain-lain?

Mula-mula henpon aku dulu ialah henpon batu. Baling, jatuh dan terkepit macam mana pun, dia tetap tahan dan masih boleh main ular makan buah dalam tu. Nama dia ialah Nokia.


Lepas tu bila dah upgrade, zaman henpon yang ada colour-colour bagai ada kamera segala benda. Aku masih berpegang kepada Nokia ialah N-85. Lama memang lama aku dengan henpon tu, bukan sebab aku kaki selfie, tapi sebab aku suka snap gambar bila aku nampak something yang aku rasa menarik dan lawa.

Kemudian Samsung semakin hot. Touch screen memang aku suka sangat. Samsung S2 henfon Samsung pertama, kemudian ke S4, kemudian hilang sebab cuai baru ke S5. 

Anti betul aku dengan Iphone time tu. Kenapa? Sebab dia mahal. And then aku rasa tak berbaloi benar. Sampai lah keluar Iphone 6 aku mula nak rasa. Sebab aku kejar kamera henpon. Iphone 6s.
Cukup-cukup duit aku. Tapi serius....Aku terus sayang.


Tapi since aku ni jenis cuai juga. Sebab aku cedera kat kaki, aku kena bertongkat kan? So masa pegi hospital aku lupa henpon belum masuk beg. Maka jatuh lah dia entah yang ke berapa kali dan sekarang aku buat panggilan bole tapi suara takda. Orang seberang pun bunyi aku tak dengar, aku bunyi pun dia tak dengar. Yang boleh sekarang wassap, msg, facebook atau online no problem. Sedih dengan sakit hati aku je yang tau.

Tapi InsyaAllah kalau rezeki aku memang akan ganti iphone baru. Doakan semoga aku dapat 6s Plus. Tak nak tunggu Iphone 7 sebab harga dia boleh buat aku tercekik mati. Huhuhu... Tapi kalau ada yang nak bagi pinjam untuk buat review ke, nak kasi rasa boleh, aku terima dengan hati yang girang. Hahahahha

Share this:

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Kerana yang baik tu aku confirm dari Allah. & yang buruk-buruk dari korang atau dari aku lah ahahah XD. Terima Kasih