image1 image2 image3

HELLO!!! |WELCOME TO MY BLOG, BLOGGIES!|THIS IS MEK ZUMBIE BLOGSPOT.COM

Review Pemenang Segmen - ciklapunyabelog.blogspot.my


Cikla punya blog ni ada sesuatu special yang aku belum jumpa lagi dekat mana-mana blog yang aku pernah terjah. Iaitu dekat bahagian "my status".

Aku harap Cikla boleh lah buat tutorial cara nak buat benda ni eh. Sebab aku rasa menarik sungguh. Hehehhe Sangat berguna pada pendapat aku.

Lagi aku suka entri Cikla dengan gambar besar. Tapi saya nak cadangkan supaya Cikla besarkan gambar kalau nak paling maksimum supaya guna original size. Kadang kala bila guna X-large dia akan tarik gambar melebihi saiz yang gambar tu boleh tampung, menyebabkan gambar nampak blurry. Hehehehe

Bagi mereka yang jenis biasa gadget sebelah kiri atau kanan. Blog Cikla ni berbeza sikit. Beliau letak gadget selepas entri entri beliau, so korang kena lah scroll sampai ke bawah bawah bawah.... hehehehe

Kalau korang rajin komen blog Cikla, jangan risau, dia ada sedia bahagian untuk penghargaan komen korang, siap tahu lagi sapa komen terbanyak hehehe, blog Cikla juga ada bahagian untuk komen yang baru komen. Hah...ni special sikit, maksudnya dia boleh tau sapa yang baru komen.

Satu kebaikan blog Cikla lagi ialah, Cikla banyak bloglist dalam kategori yang dia sendiri dah set kan. Jadi korang boleh tengok list ikut tajuk yang dia dah bagi, contoh ada bloglist yang untuk suka masak atau makan di bahagian bloglist resepi gitu. hehehee

Overall, blog Cikla ni ada personaliti sendiri. Dia ada style sendiri. Malah korang senang juga nak cari apa yang korang rasa nak mencari dengan mudah sebab blog dia agak tersusun. So, jangan lupa blogwalk ke blog Cikla dan tinggalkan komen yang paling banyak, agar dapat menduduki carta no 1. 
Hehehehe

Share this:

CONVERSATION

2 comments:

  1. rjin gak komen blog Cik la ni..hehe

    ReplyDelete
  2. Hai MZ... Tq atas review ni.... Terharu pulak...

    ReplyDelete

Kerana yang baik tu aku confirm dari Allah. & yang buruk-buruk dari korang atau dari aku lah ahahah XD. Terima Kasih