image1 image2 image3

HELLO!!! |WELCOME TO MY BLOG, BLOGGIES!|THIS IS MEK ZUMBIE BLOGSPOT.COM

Review Pemenang Segmen - musicstyle29.blogspot.my


Music style header blog ni. Kalau bagi pendapat aku, aku akan letak header yang funky sikit. Heheheh Tapi dia kan ikut pemilik blog. I guess pemilik blog dia ni lebih banyak fokus pada kandungan blog dia, sebab kandungan blog dia kira mantap bagi aku.

Pemilik blog Music Style ni juga aktif update blog. Dan seperti header beliau, memang semua entrinya berkaitan dengan music. Rasanya pemilik blog ni memang mempunyai minat yang mendalam terhadap muzik.


Aku pun ada minat, tapi takde disiplin aje. Hehehehe 

Kalau tengok keseluruhan blog dia ni, sebenarnya ada potensi untuk jadi blog berjaya. Sebab aku tengok dia punya style blog menarik dari segi SEO. Marketing dia boleh jadi sangat menarik kalau tengok blog template dia.

Cuma mungkin sebab entri dia ni lebih banyak kepada muzik dan bukan isu sosial yang menjadi perhatian ramai jadi kurang followe. Atau mungkin, pemilik blog lebih banyak fokuskan kepada berkongsi muzik berbanding menarik follower?

Tapi secara kesimpulannya, aku rasa blog ni menarik sebab semua info dia tersusun dengan baik. Dia ibarat pack tapi dalam keadaan yang aku rasa selesa dan tidak menyakitkan mata. Senang nak tengok dan cari maklumat. 

Aku cadangkan korang untuk blogwalk di situ sebab manatau boleh dapat tips template atau muzik? Hehehehhe

Share this:

CONVERSATION

2 comments:

Kerana yang baik tu aku confirm dari Allah. & yang buruk-buruk dari korang atau dari aku lah ahahah XD. Terima Kasih