Search This Blog

Wednesday, September 14, 2016

Review Pemenang Segmen - missobsesi.blogspot.com

Aku masuk blog adik ni aku tertarik pada background gajah dia tu. Cute tauuu huhhu....
Blog adik ni simple dan kemas. Yes, the simplest so dia jadi kemas. Dia letakkan benda-benda yang straight forward. Takde berjela-jela benda yang dia letak.

Seperti kata header dia, dia cuma share cerita yang dengan pembaca. So memang minimalist lah bagi aku hehehe. Dia bagi ikut yang yang di nak bagi.

Dekat bahagian gadget, adik ni ader tips untuk kerja, presentation, study and motivation. Kepada yang masih bergelar student, blog ini boleh menjadi rujukan korang  :)

Blog adik ni juga ada bloglist. But style bloglist dia berbeza. Senarai bloglist mengikut feveret blog dia. Ertinya dia cuma letakkan blog yang dia minat.

Boleh datang ke sini untuk melihat gajah comel dan menenangkan perasaan anda dengan aman. Huhuhuuu


3 comments:

  1. gajah comel ? tuan dia pun mesti comel kan

    ReplyDelete
  2. hahaha ihihi hi kak mek zumbie. thanks review blog saya... Hihi bloglist tu belum update dh lama sangat dh nanti saya updatekan balik.

    thanks again.

    ReplyDelete

Kerana yang baik tu aku confirm dari Allah. & yang buruk-buruk dari korang atau dari aku lah ahahah XD. Terima Kasih