image1 image2 image3

HELLO!!! |WELCOME TO MY BLOG, BLOGGIES!|THIS IS MEK ZUMBIE BLOGSPOT.COM

Review Pemenang Segmen - ohmyvitamin.blogspot.com


Akak ni is the Shaklee master. Boleh lah aku panggil master sebab master ni dia serba tahu tentang benda yang dia tahu which is Shaklee. Hehhehee

Aku mulakan dengan cerita pasal blog dia. Her blog is very neat. Aku suka blog dia nampak kemas. Kemas dalam erti kata lain korang nak cari apa senang aje. Scroll dan korang boleh nampak and dapat maklumat yang korang nak.

Tentang pemilik blog ni, aku tengok akak ni punya blog more to Shaklee lah. Dah memang header pun cakap pengedar shaklee kan :) ehehe...

So aku cadangkan. Anyone yang rasa nak ambil extra supplements in daily life, atau rasa nak makan untuk mengatasi atau mengawal apa-apa jenis penyakit atau sakit, boleh minta khidmat nasihat akak ni. Biasanya, mereka dengan ringan hatinya akan membantu korang untuk menjadi hidup korang lebih sihat dan bertenaga. Huhuhuu..

Disebalik cerita akak ni dalam Shaklee dan kebaikan Shaklee. Sebenarnya akak ni juga share resepi masakan. Masa aku baca pun agak senang dan mudah untuk difahami penulisan resepi beliau itu.

Remember to go to her blog :)

Berdasarkan pemahaman aku, bukan semua penjual Shaklee cuma melihat kepada keuntungan semata-mata, kadang kala mereka betul-betul mahu membantu kita untuk mencapai kesihatan pada kadar semaksimum yang kita mampu. Aku yakin akak ni boleh bantu korang kalau berkaitan dengan product, sebab tengok dia punya penulisan, dia menulis dengan ikhlas untuk pembacanya :). 


Share this:

CONVERSATION

1 comments:

Kerana yang baik tu aku confirm dari Allah. & yang buruk-buruk dari korang atau dari aku lah ahahah XD. Terima Kasih