image1 image2 image3

HELLO!!! |WELCOME TO MY BLOG, BLOGGIES!|THIS IS MEK ZUMBIE BLOGSPOT.COM

Review Pemenang Segmen - leaazleeya.com


Blog Lea ni aku suka dia nampak macam colourful and berbeza-beza. Pendekatan dia menggunakan gambar yang besar dalam entri memang menarik. So orang tak payah nak terkenyit-kenyit mata nak tengok gambar yang dia post. Terus aku rasa nak tiru teknik dia ni, nak letak gambar besar kalau buat entri Huhuhuu.. Boleh tak?

Blog akak ni pun comel-comel aje semua. Even dia punya side gadget semua nampak tersusun dengan emoticon comel-comel.

Pemilik blog ni ada bloglist. Aku tengok dia punya bloglist ni berubah ikut bulan sebab dia letak bloglist for September, means kalau oktober dia akan ubah list bloglist dia tu :)

So I was going through her blog. 

Aku perasan button dekat atas tu maybe belum update. But aku yakin kalau ada peminat buku sini boleh terjah blog ni sebab pemilik blog ni suka baca buku atau a book lover. Hehehe....

Since pemilik blog ni aku tengok banyak gambar anak dia. So aku rasa para blogger ibu juga boleh terjah blog ni untuk dapatkan tips harian beliau. Sebab aku tengok dia ada buat review produk yang dia sendiri ada cuba. 

:)


Share this:

CONVERSATION

1 comments:

  1. Huwaaaa.. terharunyee ada yg sudi review blog kite.. Thankzz so much.. :)

    ReplyDelete

Kerana yang baik tu aku confirm dari Allah. & yang buruk-buruk dari korang atau dari aku lah ahahah XD. Terima Kasih