Search This Blog

Friday, September 16, 2016

Best APPLE Service Kota Kinabalu, Sabah.

Well, since aku duduk Sabah so kalau any Apple Gadget bermasalah memang kenelah bagi Apple dekat Sabah kan?

Tapikan, kedai sini dia ada banyak jenis dan ada banyak cawangan. Cawangan yang aku tau dekat Kota Kinabalu ialah :
                  




Ini yang aku tahu la. Lain tempat ada tapi 4 tempat utama ni yang aku tahu dan aku pernah pergi. Dalam 4 tempat ni ada 2 tempat yang bagi service macam sampah. Why I said macam sampah? Sebab dia tengok pelanggan based on pakaian. Aku ni kalau keluar setakat nak beli satu barang aku pakai T-shirt jeans and flipper. Kecuali memang aku plan nak berlawa which akan pakai heels or anything yang aku rasa menarik tapi karang benar kak non oiiii....

Tapi itu bukan fokus utama di sini. Cerita sebenar ialah dua kedai Apple yang akan memberikan korang layanan kelas pertama walaupun korang masuk kedai tak rasa nak beli apa-apa. Which is Mac Borneo dekat Karamunsing Complex and Switch dekat Centre Point.

So kan bebaru ni aku cerita yang iPhone6s aku problem. Thanks to Apple, demi kepuasan pelanggan diorang tukar juga iPhone6s aku yang baru.


Yang kecik tu iPhone6s yang Apple ganti baru sebab masih under waranty. And yang besar tu iPhone6sPlus yang aku beli untuk kegunaan selepas terpaksa aku tinggal kan henpon kecik tu. 

Anyway, aku punya pengalaman dan cadangan lah kan. Kalau korang ada masalah iPhone in Sabah, better pegi Centre Point, jumpa abang hensem ni. Serious service dia profesional punya. Terbaik punya. Very good punya.


And then maybe kalau Mac yang bermasalah aku suggest you guys to go to Karamunsing Mac Borneo. Why aku bagi cadangan macam tu? Sebab macam tu aku buat. Hahahaha

1 comment:

Kerana yang baik tu aku confirm dari Allah. & yang buruk-buruk dari korang atau dari aku lah ahahah XD. Terima Kasih