Search This Blog

Sunday, September 11, 2016

10 PEMENANG SEGMEN "Hang Komen Hang Bertuah"


Banner sekali letak kaw kaw besar hahahha.....
So pemenang untuk Segmen bulan September aku dah selesai.
Pemenang pun aku dah pilih.
Kepada yang tidak tersenarai aku harap korang tak berkecil hati, semoga rezeki untuk segmen lain dari orang lain akan berpihak kepada anda di lain hari.

So berikut ialah senarai 10 peserta dan pengomen yang telah berjaya dalam segmen ini :)











So aku sengaja guna banner blog diorang sebagai pengumuman pemenang. Dan kalau korang rasa nak terjah blog dorang, boleh aje klik banner blog dorang sebab aku dah link ke blog dorang terus.
Kepada pemenang semua, kalau aku ada salah link blog sila lah bagi aku ye, hehehe aku ni budak baru dalam blogging, kut kut salah tag link blog hehehee

Kepada pemenang semua. Aku harap korang bersabar, sebab aku akan buat review sehari untuk satu blog yer. No worries. Seperti yang dijanjikan the whole entry will be about your blog and you :)


13 comments:

  1. Tahniahhhh cik la, mas and pengedar shaklee seremban! Bangga mekkk..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq Mek. Cikla pun tak sangka terpilih.. Rezeki.. Syukurlah...

      Delete
    2. Hihi tq mek zumbiee!! tq kak Yuni!..x sngka..omg takut kena ulas =.=

      Delete
  2. alhamdulillah terima kasih mek ! hehee.

    kalau ada leader yg berpengalaman , lagi mudah nak biz shaklee ni mek.

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah, yeay!
    Thank you Mek Zumbie.

    ReplyDelete
  4. Yeay tersenaraiii! Alhamdulillah. Tq mekzumbie :P
    Dan tahniah juga pemenang lain ^-^

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah terima kasih mekzumbie... :)
    Tahniah kepada pemenang laninya... :) :)

    ReplyDelete
  6. Allahuakbar.. Terima kasih ye mekzumbie.. Tahniah juga kepada semua pemenang yang lain.. :)

    ReplyDelete
  7. Wah... Cikla terpilih.. Tak sangka sungguh. Alhamdullilah rezeki... Nerbes pulak ai nk kena review.. Hihi.. Btw tahniah pada yg lain.

    ReplyDelete
  8. waaaa.....taksangka laaa ayu menangg... bertuah nyer rasa dihati bangga kejap...hehe baru ni la ayu de masa buka blog maklom la raye kan...pulak tu cuti sekolah.. ishh ni yg kene buat enrty special ni...okeyy nantikan yer.. ayu pon tak sabo nak tunggu blog ayu direview nii hehee..

    ReplyDelete
  9. Tahniah kepada semua pemenang! And terima kasih Mek. I like that blog review.

    Sorry lambat respon kat entry ni sebab phone rosak (spoil terus mood sebab 2 minggu tak ada phone lol). Of course mood ada balik lepas baca entry review hahaha tenkiyuu again

    ReplyDelete
  10. wahhh.. tahniah pada semua pemenang di atas

    ReplyDelete

Kerana yang baik tu aku confirm dari Allah. & yang buruk-buruk dari korang atau dari aku lah ahahah XD. Terima Kasih