Search This Blog

Monday, June 20, 2016

Riang Ria Raya Bersama Lazada Malaysia

[ SILA TEKAN BANNER]

Tengok banner macam best kan? 
Walaupun tinggal empat hari lagi, tapi aku yakin korang masih sempat join sehingga ke jam terakhir 24 Jun nanti. So tunggu apa lagi. Hehehe

Antara syaratnya untuk blogger join contest yang AWESOME! ni. 

1. Korang kene teka berapa banyak kotak fujifilm.

2. Korang kene share wishlist raya korang untuk keluarga korang (4 orang)dengan budget rm500.

Senang kan?
So aku nak share jawapannya pula..Ehh....Silap jawapan memasing share dengan Lazada hehehe XD

So aku nak share Wishlist Raya untuk family aku yang aku seriously rasa sesangat lah sesuaiiii sebab kebetulan tolak aku jumlah family ada 4 la. hehehehe

1. Untuk emak aku.
Time raya ni mana la ada masa nak sapu-sapu rumah kan? Especially bila nak keluar lagi melayan tetamu, ada pula sibuk nak bersiap untuk ke rumah jiran & family lain. So untuk membantu meringankan beban, memang berbaloi kot beli Vacum yang boleh bersihkan rumah sendiri. Dah lah tengah offer kuikuikuiii Cukup bajet Rm500. Uhukkk senang la keje lepas ni huhuhuiiiiiii.

2. Untuk Si Bapak
Aku tau bapak aku suka jam. So aku rasa jam ni macam lawa & sesuai dengan bapak aku. Lagipun kan raya dah nak dekat. So sekali-sekala ada jam baru pun okey la. Hehehhee


3. Untuk Si Adik Angah
Time-time raya mesti banyak makanan sedap. Kalau sedap mesti nak makan banyak. Betul tak? So rasanya disebabkan adik aku tu jenis penjaga badan sikit, rasanya benda ni sesuai untuk dia so boleh lah dia pegi gym dengan hati yang gembira. Sebab dapat bakar lemak raya dengan cepat. huhuhuiiii

4. Untuk Si Adik Bongsu
Adik aku yang bongsu sekarang ni tengah study kat tempat lain. Kalau kat rumah dia suka buat keje dalam keadaan terbaring-baring kat lantai. So rasanya kalau dia ada carpet ni kat rumah sewa dia tu mesti best kan? Huhuhu...

So kira bajet berapa?
Tak lebih RM500. 
Kalau order Lazada even tolak cas online banking ke kad ke tetap tak lebih RM500 kalau ikut wishlist Raya aku. Heheheh

4 comments:

  1. Semoga murah rezeki. Nam join juga lah macam ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha jum join. Manatau dapt mini camera di bulan yang mulia ni huhuhuuu

      Delete

Kerana yang baik tu aku confirm dari Allah. & yang buruk-buruk dari korang atau dari aku lah ahahah XD. Terima Kasih