Search This Blog

Wednesday, June 22, 2016

Lampu Yang Sama Untuk 13 Tahun.

Comel tak lampu ni?
Aku baru hias lampu ni dengan sticker bling bling yang aku beli dekat Kaison.
Lampu meja ni nenek aku beli untuk aku masa aku umo 12 tahun.
Sampai ke hari ni, umo aku dah 25 tahun pun masih lagi gunakan.
Kalau dulu lampu dia kuning, sekarang dah ada macam-macam bob lampu aku pilih yang putih.
Bob lampu jenama Philips yang walt dia tak sampai pun 10 dan tak panas.
Tapi bukan aku nak promo bob lampu Philips.
Aku cuma nak cakap lampu ni makin lawa. 
Hehehheee

2 comments:

Kerana yang baik tu aku confirm dari Allah. & yang buruk-buruk dari korang atau dari aku lah ahahah XD. Terima Kasih