image1 image2 image3

HELLO!!! |WELCOME TO MY BLOG, BLOGGIES!|THIS IS MEK ZUMBIE BLOGSPOT.COM

POLIGAMI - Isu atau masalah?

Aku selalu rasa poligami ialah satu isu yang tak pernah selesai dan takkan pernah dapat di terima oleh semua manusia yang bergelar wanita, perempuan atau hawa.

Betul atau tidak?

Poligami pada pendapat korang la kan, merupakan satu isu atau masalah? Sebab pada aku dia ialah isu. Pada sesetengah orang pula benda tu ialah masalah?


Apa pendapat korang sebenarnya tentang poligami?

Berapa peratuskah kesanggupan anda untuk berpoligami. Kalau tidak sanggup mengapa?

Share this:

CONVERSATION

1 comments:

  1. kita hidup ni,berkongsi..semua benda berkongsi. Dan apa yg kita ada bukan milik kita semuanya secara amnya. maksudnya..entahlah.. haha.tapi bagi saya sebenarnya poligami bukan satu masalah,cuma kita terlalu merumitkan.

    ReplyDelete

Kerana yang baik tu aku confirm dari Allah. & yang buruk-buruk dari korang atau dari aku lah ahahah XD. Terima Kasih