Search This Blog

Saturday, January 30, 2016

Program Jom Kurus

Aku pegi join salah satu aktiviti Program Jom Kurus dengan duta Jom Kurus si Aizat Razak tu.  Actually aktiviti ni sabtu lepas. Baru je dapat peluang nak update dekat blog. Sebab apa? Sebab aku ada 30 fail nak update dekat sekolah. Biasalah cikgu part time kerani. Pasrah aje lah...Uhuhuuuuu


So dia ni tinggi okey. Yang impressive? yang mengagumkan? Ialah from berat asal dia 220KG last year, dia sekarang dah 95KG. Bayangkan laaaa...Tapi dia tingggiiii tengok aku kat sebelah pendek je sebab tinggi aku baru 1.65m uhuuuuu


Awek lawa sebelah aku. Nama dia Nana. Actually...Aku tak kenal dia Nana saper until kawan aku cakap then baru aku tau dia Nana sape. Kesian kan aku.. Aku ni kalau bab begini memang fail la. Nasib kawan yang join program ni paksa-paksa juga aku begambar dengan Nana lawa ni hehehe 


So this is group foto kitaorang. And mata aku bukan tertutup okay. Aku just sepet. Sepet yang teramat sangat. Setiap kali gambar aku excited so majoriti gambar aku memang macam tu. Apa boleh buat la.....


Okey so total people agak kabur gambar ni. Ini gambar pinjam, so tak boleh nak buat copyright. Hehehe.. Nampak tak ada sorang je yang angkat tangan tu. hah itu lah aku. XD 




No comments:

Post a Comment

Kerana yang baik tu aku confirm dari Allah. & yang buruk-buruk dari korang atau dari aku lah ahahah XD. Terima Kasih