Search This Blog

Thursday, January 7, 2016

Belated tapi masih baru


Walaupun bukan hari pertama tahun 2016,
walaupun hari ni hari ke-7 untuk tahun 2016,
tapi aku still nak wish korang selamat tahun baru 2016,
semoga tahun ni kita semua dapat menjadi manusia yang lebih baik, lebih banyak berbakti dan lebih banyak melakukan perkara yang membawa pahala kepada kita. hehehee

Aku ni lama tak update sebab sibuk sikit dengan kerja awal tahun.
Biasalah kan? Kalau buka sekolah memang banyak kerja berlambak.
But no worries, banyak kerja aku yang aku dah nak settle
& aku pun rasanya dah boleh mula update seperti biasa start from today hehehe
So as a beginning, aku still nak wish korang Selamat Tahun Baru 2016. hehehe

1 comment:

Kerana yang baik tu aku confirm dari Allah. & yang buruk-buruk dari korang atau dari aku lah ahahah XD. Terima Kasih