Search This Blog

Sunday, November 1, 2015

Welcome November Rain


[CUBA TEKA HIDUNG SAPA?]

Sengaja aku letak tajuk entri mengalu-alukan kedatangan hujan November.

Sebab kat tempat aku tengah hujan. Hehehee

Sedar tak sedar cuma tinggal dua bulan aje lagi maka tahun 2016 akan menjelma.

Ini bermaksud nanti aku akan meningkat lagi setahun usia dan nenek aku pula dah tanya semalam aku ni takde 'kawan' ke? Nenek dah makin tua katanya.

Kalau aku tafsir ayat nenek yang duduk kerusi roda tu ertinya, aku ni bila nak kawin bagi dia cicitttttt......

Hahaha

Cuba korang tolong aku survey abang sado mana yang bujang & ada kes sama macam aku ni.

Manatau kot-kot ada juga nenek abg sado lain yang usul benda yang sama. Hah terus jadi tak payah tunggu lama-lama. Ahahaa XD

Syarat abg sado mudah aje
(i) tau baca & rajin baca Quran
(ii) boleh solat 5 waktu (tak gila)
(iii) bekerja
(i) single

Maybe yang ni boleh jadi bucket list untuk 2016 kan? Boleh ke? Hahahhaaa




5 comments:

  1. Hahaaa.
    abg sado kau ado..
    InsyaAllah jodoh tu akan dtg bila tiba waktunya nanti..

    ReplyDelete
  2. In Sha Allah...
    Dimurahkan rezeki dan dipermudahkan segalanya.
    pokcik dah tak sado

    ReplyDelete
  3. sama lah, di sini hujan je manjang, habis terbantut segala aktiviti.

    ReplyDelete
  4. haha Lissa doakan abang sado akak datang bersama november rain :D

    ReplyDelete
  5. InsyaAllah.. jodoh tu ada cuma kita tak tau bila ia akan datang kepada kita je

    ReplyDelete

Kerana yang baik tu aku confirm dari Allah. & yang buruk-buruk dari korang atau dari aku lah ahahah XD. Terima Kasih