image1 image2 image3

HELLO!!! |WELCOME TO MY BLOG, BLOGGIES!|THIS IS MEK ZUMBIE BLOGSPOT.COM

Review Blog Siri 6-10 : Peserta Oktober GA MekZumbie

Okey so bersambung lagi usaha nak review peserta GA aku yang bulan lepas.

6.


Riana Little Cuties. Sesuai dengan nama blognya. Actually kalau sape-sape ada anak kecik-kecik boleh tau tempah buat baju dengan dia ni. Especially kalau spesis macam aku yang lengan selalu tak cukup panjang neh. Manalah tau anak korang kaki panjang ke, leher jinjang ke, perut buncit ke...Ehh....Silap...Perut comel ke...Hahaha Okay aku gurau je. Aku pun buncit sebab suka minum air sejuk lepas makan... ehh..Ini buat review ke cerita pasal diri sendiri..Hahhaa

7.
Well kalau tengok header memang nampak lah kemummian pemilik blog ini. Bukan mummy yang macam dekat movie tu. Mummy emak la...Untuk blog ni dia macam banyak ketengahkan produk best especially for beauty untuk kaum mummy atau non mummy hehee. Untuk mereka yang baru nak ader baby & rasa-rasa nak tambah pengetahuan tentang penjagaan or produk baby boleh la lawat blog si mummy ini :) hehehe


8. 
Simple je header dia kan? Sesuai dengan tajuk si bujang. Hehhee. So pemilik blog yang bujang ini rasanya jenis yang suka benda yang ringkas & tak merimaskan. Tengok aje blog dia just put on apa yang penting aje. No benda-benda yang merepek tak tentu pasal. Hehehe...Jom terjah blog dia,  sebab kalau tengok banyak juga dia ikut GA ni..Memang rajin kot dia cari GA huhuhu...

9.

So pemilik blog ni aku teka lah kan...Mesti lawa sebab apa? Sebab blog dia ni lebih kepada macam menjual produk kecantikkan especially untuk kaum hawa khususnya. Sapa rasa dia nak bertambah lawa boleh lah ke blog dia, sapa rasa dia nak tolong kawan dia jadi lawa pun boleh pegi ke blog dia. Sapa rasa dia kurang lawa sila kembali kepada ALLAH sebab itu tandanya korang tak bersyukur XD Hahaha

10. 
Blogger seterusnya pula I guess she is a bookworm. Bukan cacing bukan ulat sebenar okey. Sebab aku tengok entri terbarunya dia suka sangat pada buku yang ada diskaun dekat blog dia. Nak tau laman web mana? So kene lah korang lawat blog student ni. Hehehe

Itu aje untuk hari ni. Tunggu pula untuk review yang seterusnya. :)

Share this:

CONVERSATION

5 comments:

  1. Hihihihi...TQ Mek Zumbie..... Alah...tapi baju kurung kanak2 tu koleksi awal tahun punye....hihihi
    Tapi kalo mahu cuba BB Cream NB boleh cari saya...ahaks...
    TQ skali lagi.... ;) promote siap ye...hihihi

    ReplyDelete
  2. mek zumbie. bila saya boleh dapat topap ye? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bila-bila boleh :) Hari tu dah contact tapi 5 lagi tak reply :)

      Delete
    2. er...Aku tak dpat cari dalam FB lepas tu dalam IG tak boleh nak hantar msg kat awak :) Boleh awak pm sy kat FB tak? Or maybe IG?

      Delete

Kerana yang baik tu aku confirm dari Allah. & yang buruk-buruk dari korang atau dari aku lah ahahah XD. Terima Kasih