image1 image2 image3

HELLO!!! |WELCOME TO MY BLOG, BLOGGIES!|THIS IS MEK ZUMBIE BLOGSPOT.COM

Penuh Negative Thoughts. Demmit.

Hari ni.. Eh bukan..Petang ni...Bukan juga.. Actually pagi yang tak seberapa pagi aku dah down.
Tapi dekat pejabat aku cool je.
Macam biasa aku ni jenis senyum je macam dunia ni takde masalah untuk aku.
But then 😅 banyak betul benda yang berlaku aku rasa macam masalah besar.

Korang-korang ader tips tak nak share kat aku.
On how to remove negative thoughts ni. ehehehe

Share this:

CONVERSATION

3 comments:

  1. It's happen to me before. Yang penting mek kena overcome negative thoughts tu dengan something positive. Means, sis buat apa saja aktiviti yang Mek suka dan elakkan dok sorang2 kecuali byk berzikir...tu xpe, leh dok sensorang. Nanti lelama kita akan lupa bab negative tu. Trylah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan. Haih...payah betul dengan negative thougthssss niii hhuhuhu

      Delete
  2. It's happen to me before. Yang penting mek kena overcome negative thoughts tu dengan something positive. Means, sis buat apa saja aktiviti yang Mek suka dan elakkan dok sorang2 kecuali byk berzikir...tu xpe, leh dok sensorang. Nanti lelama kita akan lupa bab negative tu. Trylah!

    ReplyDelete

Kerana yang baik tu aku confirm dari Allah. & yang buruk-buruk dari korang atau dari aku lah ahahah XD. Terima Kasih