Search This Blog

Wednesday, November 18, 2015

Fesyen Terkini : Apa Lagi Kalau Bukan Dengan Zalora kan?

Korang tau kan Zalora sekarang macam dia banyak update fesyen dekat dalam laman dia tu. Aku tengok pun memang rambang jugalah mata aku tu. Sampai Zalora pun jadi penaja dalam satu rancangan fesyen dekat Astro Channel 702 tu. Aku lupa tapi Sazzy Falak jadi penggubal fesyen XD.

Kat sini aku letakkan sampel fesyen dalam Zalora yang aku rasa fulamak memang boleh beli tak kira sapa pun & kalau lengan tak panjang tapi nak tutup aurat boleh je korang cover dengan cardigan ke, jeans jacket ke, dia tetap lawa. 

Fesyen Terkini


Sebabkan Zalora tau kan, yang market dalam fesyen bukan sahaja dipakai oleh orang bukan muslim. So fesyen untuk mereka yang masih berminat nak look beautiful tapi menutup aurat juga diketengahkan. Malah aku tengok memang stylo jugak fesyen muslimah ni. 



Even if you guys rasa macam tak nak beli ke apa. But take a chance, cuba pegi survey tengok for fashion tips. Mana lah tau korang ada ternampak benda yang sesuai untuk ditambah dalam outfit korang tu kan? Hehehe Jangan lupa just pegi ke ZALORA, rakan fesyen terkini anda! :)

6 comments:

  1. kalau tak ada fulus tak nak cuci mata...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Xpe Farah, walau takda fulusss boleh aje tengok-tengok, boleh rancangan mana yang berkenan nanti XD Beli ble dah ada fulussss ahahaa

      Delete
  2. Replies
    1. Iye sbb Zalora ni memang agak boleh dipercayai jugakkan hehehee

      Delete
  3. kalau tengok mesti nak beli...hehehe

    ReplyDelete
  4. cantik!! lama dah tak shopping kak zalora..

    ReplyDelete

Kerana yang baik tu aku confirm dari Allah. & yang buruk-buruk dari korang atau dari aku lah ahahah XD. Terima Kasih