image1 image2 image3

HELLO!!! |WELCOME TO MY BLOG, BLOGGIES!|THIS IS MEK ZUMBIE BLOGSPOT.COM

September Giveaway Maybe?

So bulan ni aku rasa aku nak buat giveaway lagi. But then aku takmo buat giveaway senang macam hari tu, tempek je reload number lepas tu korang rembat je no no no...Hahaha Kali ni aku bagi susah sikit, sikit aje lah mana banyak susah dia ni...:P

So maybe reload tetap akan ader. Topup untuk Digi, Maxis & Celcom, tapi kalau korang ada baca entri ni & rasa-rasa nak tambah satu Tunetalk you are welcome to comment. huhuhu.... Lepas tu aku nak tambah wallet. Wallet kulit tau atau purse ke yang dompet jenis panjang tuuuuu, aku beli dalam harga Rm100+ tapi tak terpakai then rasanya better send out as giveaway kan?

And then hari tu aku di bakery jumpa mug kiut gilerrrrrr, so maybe I'll add that as gift for the giveaway...Jumlah barang giveaway ada 8. 

Aku rangka la dulu apa yang aku kene nak korang buat ke haperr...Hahaha Aku nak cari idea buat rangka isi entri giveaway dulu.....



Share this:

CONVERSATION

4 comments:

  1. buat lah buat lah. nak join nanti ehhehe! :D

    ReplyDelete
  2. Bagusnya,,Sememangnya tangan yang memberi lebih baik dr tangan yang menerima.. keep it up the good deeds :)

    ReplyDelete

Kerana yang baik tu aku confirm dari Allah. & yang buruk-buruk dari korang atau dari aku lah ahahah XD. Terima Kasih