image1 image2 image3

HELLO!!! |WELCOME TO MY BLOG, BLOGGIES!|THIS IS MEK ZUMBIE BLOGSPOT.COM

Bila Kembalinya Aku.

Kesibukan aku dengan sekolah dan juga dekat rumah menyebabkan aku sebenarnya macam takde masa sangat untuk diri aku sendiri.

Bila aku balik rumah aje aku dah rasa penat. Seriusly mentally sangat penat.

But then hakikatnya sebab setiap kali aku nak update blog idea yang aku terfikir tu dah hilang entah kemana hehehee

Actually hari ni aje, minggu ni aje macam banyak benda yang secara tetibe datang menjelma kat aku. Aktiviti yang tetiba menerjah & paling tak boleh tahan bila orang yang dah lama tak muncul dalam hidup ko tu tetiba muncul balik.

Tapi buat ape nak kongsi benda tak best kan? Huhuhu.....I promise lepas ni aku rajin update. Janji yang aku buat sejak dari macam entri hari tu kot...Hahahhaa

Share this:

CONVERSATION

4 comments:

  1. Sabar Mek Zumbie..kita serupa...yg x best buat apa nak share kan...tp kadang2 perlu share utk dptkan pendapat dr kawan2. .at least menaikkan semangat semula...

    ReplyDelete
  2. Takpe mek.. mek mesti blh lalui punya...

    ReplyDelete

Kerana yang baik tu aku confirm dari Allah. & yang buruk-buruk dari korang atau dari aku lah ahahah XD. Terima Kasih