image1 image2 image3

HELLO!!! |WELCOME TO MY BLOG, BLOGGIES!|THIS IS MEK ZUMBIE BLOGSPOT.COM

Selamat Beraya :)

 
Tahun ni rasanya aku tak beraya macam tahun-tahun sebelumnya. Tapi aku rasa macam its a good thing juga macam aku dapat berehat fully selepas banyak hal yang aku rasa sesangat lah penat :P.
By the way, SELAMAT HARI RAYA untuk korang yang menyambut hari raya, aku nak minta maaf sesangat kalau ada yang aku tak sengaja sakitkan hati atau aku sengaja gitu...heheheee

Bagi yang berjalan jauh, sila berhati-hati semasa memandu. Kalau pandu laju-laju kene bawa dengan selamat jangan ikut sesuka hati sebab nak cepat sampai. Kalau yang pandu perlahan juga kene berhati-hati jangan terlalu perlahan sangat sampai terlampau lambat sampai ke kampung. Hehehe

Share this:

CONVERSATION

2 comments:

Kerana yang baik tu aku confirm dari Allah. & yang buruk-buruk dari korang atau dari aku lah ahahah XD. Terima Kasih