Search This Blog

Thursday, July 16, 2015

Ramadhan Weekly Topup Giveaway - Last Hari Ini


So aku tau GA tu actually ada lagi paling last untuk minggu ni. Paling tepat sebenarnya hari ni. So untuk persediaan korang aje. Topup untuk GA last ni akan diberikan sebanyak 6 keping rilot masing-masing untuk digi, maxis & celcom. Means dua keping untuk si maxis, dua keping untuk si celcom & dua keping untuk si digi.

Macam yang aku cakap la kan? Kalau dah dapat satu, sila lah jangan lagi tambah dua, biar kita kongsi dengan orang lain hehehee... So bila aku nak post entri yang ada rilot topup kupon atau makanan henpon korang tu?

Tunggu selepas jam sepuluh malam nanti. Ingat tau! Selepas jam 10 PM hari ini. Good luck!

No comments:

Post a Comment

Kerana yang baik tu aku confirm dari Allah. & yang buruk-buruk dari korang atau dari aku lah ahahah XD. Terima Kasih