Search This Blog

Saturday, May 23, 2015

Mimpi Mencekik Entah Apa


Aku tak faham lah pasal mimpi ni.
Aku mimpi semalam.
Mimpi yang aku sendiri pun tak tau macam mana aku nak tafsir.
Entah lah leher sape yang jadi mangsa.
Tapi yang pasti aku mimpi aku cekik orang tu atau benda tu sampai kepala dia tercabut.
Aku cuba ingat balik, berusaha ingat balik.
Macam kucing hitam tapi macam manusia juga yang aku cekik tu.
Tapi yang paling menakutkan aku rasa ialah masa aku cekik benda tu.
Aku cekik bukan guna tangan, tapi guna ibu jari aje.
Masa mencekik panik giler, aku rasa macam semua perasaan sedih, marah, kecewa, takut, benci satu set dalam tu.
Lepas dah berlaku aku pegi cuci tangan terus cuci benda yang tak berkepala tu macam cuci botol kosong...
Haih...Kadang kala mimpi aku ni boleh buat rasa macam nak gile tau.
Entah apa la mimpi aku ni.....

No comments:

Post a Comment

Kerana yang baik tu aku confirm dari Allah. & yang buruk-buruk dari korang atau dari aku lah ahahah XD. Terima Kasih