image1 image2 image3

HELLO!!! |WELCOME TO MY BLOG, BLOGGIES!|THIS IS MEK ZUMBIE BLOGSPOT.COM

SIAPA?


Lama aku tak update entri kan? Aku nak cerita pasal apa pun aku tak tahu. Tapi yang paling kaw kaw sebabnya ialah aku takde masa. Bila nak taip, mental aku dah drop sampai idea nak menaip tu memang kering kontang. 
Maybe aku kena berhenti jadi blogger? Tutup blog? Buang blog?
Tapi aku rasa sayang & rugi. Walaupun ini bukan blog pertama kau but aku actually sayang pada blog aku ni.

Aku nak cerita pasal hidup aku tapi aku tau nanti aku cerita bukan ada membawa kebaikkan sangat pon. So aku decide tak nak la buat entri pasal perasaan dan pemikiran negarif itu. Takut nanti korang pun terefek ahahaa...

Tapi aku nak bagitau sesuatu. Pasal perasaan aku. Dan aku sendiri sebenarnya tak suka perasaan aku ni. Aku rindu pada somebody. Tapi aku ada satu masalah. Dan masalah ini ialah masalah yang paling besar pada pandangan aku. Bukan sebab orang yang aku rindu itu suami orang, bukan sebab orang yang aku rindu itu pondan, atau bukan sebab orang yang aku rindu itu tak kenal aku, dan bukan juga sebab aku ni dah ader pakwe apatah lagi suami. 

Tapi masalahnya, siapakah somebody yang aku terasa rindu itu? Aku pun tak tau.

Share this:

CONVERSATION

1 comments:

Kerana yang baik tu aku confirm dari Allah. & yang buruk-buruk dari korang atau dari aku lah ahahah XD. Terima Kasih