Search This Blog

Sunday, March 1, 2015

Cantik, Muda & Sihat dengan BeautyOAT

Aku tengok dah banyak sangat produk yang wujud especially yang ada collagen-collagen ni dekat pasaran sekarang. Malah aku percaya ramai yang beli dan cuba produk-produk gitu and 50% ada yang berjaya jadi lebih lawa, 50% takde apa-apa perbezaan. Hahahaa

Sebenarnya ada satu produk ni. Yang juga ada collagen dekat dalamnya. And seperti produk yang ada collagen lain yang feymes. Yang ni pun korang kena minum. Tapi apa yang membezakan produk ni dengan produk lain?

Produk lain korang kena tuang, shake & minum begitu saja. Tapi produk yang aku nak share ni dia tuang, shake and minum! Serius. Aku baru cuba semalam. Sedap & mengenyangkan.  Apa produk yang aku nak share ni? Sebenarnya produk tu ialah
Yang penting ianya halal, buatan Malaysia & diperakui.


Kalau baca kandungan pun memang isi kandungnya semuanya best-best.

Kalau korang tanya aku apa kesannya? Aku secara jujurnya boleh cakap aku pun tak tahu sebab aku baru cuba. But first paket aku semalam, aku boleh cakap sedap. Serius. Dia tak manis macam benda-benda 3in1. Korang siap boleh rasa oat dia lagi. Paling best? Aku sarankan kepada mereka yang nak tukar diet kepada tak nak makan pada waktu malam untuk beli BeautyOAT ni sebab ianya mengenyangkan. Sekali aku minum terus mati nafsu nak makan tengah-tengah malam sebab terus rasa kenyang.
SPONSORED POST by JaneBeautyOat


1 comment:

Kerana yang baik tu aku confirm dari Allah. & yang buruk-buruk dari korang atau dari aku lah ahahah XD. Terima Kasih