image1 image2 image3

HELLO!!! |WELCOME TO MY BLOG, BLOGGIES!|THIS IS MEK ZUMBIE BLOGSPOT.COM

Objek Pelik Yang Orang Pakai & Makan

1. Sabun Berbentuk tangan 
Aku rasa sabun bentuk tangan ni untuk tangan, nanti sabun bentuk kaki untuk kaki, sabun bentuk badan untuk badan dan sabun untuk em....



2. Daging Justin Bieber (Meat Justin Bieber)
Cuba korang baca dalam bahasa Inggerisnya tu. 


3. Lif 3 Segi
Kalau rasa boring asyik jumpa lif empat segi je boleh lah cuba lif tiga segi ni. 


4. Tisu Tandas Hitam
Dia hitam bukan sebab digunakan, tapi hitam sebab memang diorang buat hitam...emmm


5. Cotton Bud Hitam
Aku rasa pengeluar dia dengan tisu ialah sama. Hahaha


6. Seriously...Kalau nak ubah pape kat muka, mekap pun boleh. Tak perlu plastik surgery.



7. Seriously...Kolam renang mini tu terlalu mini!



8. Bila rupa tikus di muffin



9. Sebenarnya aku tertanya-tanya..Macam mana mereka boleh berada pada muka buku depan pada buku yang mereka sedang pegang tu? hmmm.....


10. Kalau aku jumpa doktor yang macam ni..Memang terus aku batal niat nak gi cabut gigi.




Sumber Daripada Buzzfeed.com

Share this:

CONVERSATION

9 comments:

  1. haha..memang pelik tapi menarik tu..

    ReplyDelete
  2. Ini... terlebih pelik.. hehe.. lucu..

    My blog :

    http://segalaceritera.com/

    ReplyDelete
  3. pelik dan macam-macam ada kerenah manusia dalam dunia ini..

    ReplyDelete
  4. euwww daging justin bibir tu. euwww muffin tikus tu!

    ReplyDelete
  5. rasanya sbb diaorg dah photoshoot awal2 sblum cetak buku tu..hehehe.. ngeri la sabun tangan tu..hahaha..

    ReplyDelete
  6. asalamualaikum..haha..yang doktor gigi tu lawak habis...salam kenal mek..

    iryantyahamad.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. yang no 6 tu kompius dah yang mana satu bibir dia kan :) macam-macam idea manusia ni :)

    ReplyDelete

Kerana yang baik tu aku confirm dari Allah. & yang buruk-buruk dari korang atau dari aku lah ahahah XD. Terima Kasih