image1 image2 image3

HELLO!!! |WELCOME TO MY BLOG, BLOGGIES!|THIS IS MEK ZUMBIE BLOGSPOT.COM

Aku Rasa Lah


Hakikatnya manusia semakin hari semakin suka judge orang lain kan? Macam diri sendiri tak sedar yang dia tu bukan lah sempurna sangat. Dan pada aku lah, daripada kesilapan itu lah sebenarnya kita belajar untuk memperbaiki diri kerana kita tahu dan kita sedar yang sesuatu benda tu salah.

Namun apabila kita berbicara tentang diri kita sendiri. Ada dua bahagian sebenarnya. Satu secara fizikal dan satu secara mental. Fizikal melibatkan perbuatan dan bentuk diri kita yang maujud. Manakal mental merupakan bentuk yang kita tidak boleh nampak dengan mata kasar namun dapat dikenalpasti melalui perasaan hati kita.

Contohnya, kalau marah boleh ke kita rasa marah dengan lihat? Tidak sebenarnya kita rasa marah dengan perasaan. kan?

Aku sebenarnya agak rasa kecewa dengan seorang blogger yang lawa ni. Sebab aku rasa dia ni sebenarnya idol semua orang. But since status dia banyak sangat negatif yang melibatkan hentaman ke atas mereka-mereka yang kononnya sangat hebat menyebabkan aku rasa macam...Owh...Macam tu ke?

Heh aku bukan perfect sangat lah. Aku ni kan manusia. But macam someone yang korang dah respek, yang selalu macambawa vibe positive tetiba ada status yang negatif hentam-hentam sini sana I was like woah...Ko putus cinta ke? Hahaha

Share this:

CONVERSATION

5 comments:

  1. owh hurmmmm setuju juga mklumlah manusia biasa suka dgr apa yg kita nk dgr saja ;)

    ReplyDelete
  2. setujuu . ramai yang suka judge orang ^^

    ReplyDelete
  3. cubalah kalau jatuh cinta kat seseorang... apa pun buruk dia akan nampak cantik...

    ReplyDelete
  4. Apapapun.. setiap apa yang berlaku pasti ada hikmah, setiap kejadian pasti ada vice versanya.. imperfect make perfection.. kan? hehe


    My blog :

    http://segalaceritera.com/

    ReplyDelete
  5. setuju sgt,, tanggapan org melayu zaman skrgg

    ReplyDelete

Kerana yang baik tu aku confirm dari Allah. & yang buruk-buruk dari korang atau dari aku lah ahahah XD. Terima Kasih