image1 image2 image3

HELLO!!! |WELCOME TO MY BLOG, BLOGGIES!|THIS IS MEK ZUMBIE BLOGSPOT.COM

Nak Beli Kereta? Ini Senarai Harga Kereta Under 50K

Sebagai salah satu teknik menghadapi tahun 2015 yang  sedang mengalami kemerosotan nilai mata wang ni. Aku sebagai salah seorang rakyat yang bakal bekerja & bakal memerlukan kereta ingin membuat perkongsian tentang jenis kereta yang aku boleh katakan murah & boleh dimiliki oleh kau korang dan aku sendiri nanti kononnya. Hehehe

So kereta & harga adalah berdasarkan harga yang tak lebih dari harga 50K. Which aku rasa under 50K kira murah kan untuk bayar loan? So ok...lets get started...

1. Kia Picanto [RM 43,199]


2. Hyundai i10 [ RM 49,637]










3. Perodua Myvi [RM 43,912]










4. Perodua Viva [RM 24,912]










5. Perodua Axia [RM 24,600]










6. Suzuki Alto [RM 44,888]










7. Proton Persona [RM 46,713]










8. Proton Saga FLX [RM 38,361]










9. Proton Savvy [RM 40,420]










10. Proton Iriz [RM 42,438]











Well..Harga yang aku dapat & yang aku bagi kat korang ni semua basic price. Kalau ambik yang lebih moden walaupun jenis sama maybe harga dia akan lebih sikit gitu. But basically this is a car, so ini basic price. Kalau nak lebih lagi boleh buat survey lagi :)

*Harga yang diberikan bukan harga tetap tapi harga basic car untuk setiap jenama yang telah dinyatakan :)

Share this:

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Kerana yang baik tu aku confirm dari Allah. & yang buruk-buruk dari korang atau dari aku lah ahahah XD. Terima Kasih