Search This Blog

Thursday, January 29, 2015

Gambar Menakutkan & Pelik. Serius!

Bayangkan kalau dekat Malaysia ada gambar macam ni? Mesti viral lepastu kena tuduh hantu. Hehehe


Belalang sebesar ini? Aku tertanya-tanya apa yang belalang ni makan sebenarnya.


Cuba korang bayangkan. Tengah syok-syok korang kat lautan tu. Tetiba haiwan ni senyum keluar dari laut nak jumpa korang.

Mula-mula aku ingat yang tinggi tu cikgu budak-budak tu. Tapi cuba korang tengok kaki dia ader tak? Gambar ni mak budak yang tangkap, memang satu keping ni je ada awek baju putih tu. Seram aku tau.

Okey. Orang kat sebelah yang muka tak elok tu actually bukan cacat. Tapi sebenarnya dah mati & baru lepas kena post mortem. 

Dipercayai kepala ini merupakan milik seorang birawati yang pertama dirasuk. Kepala dia disimpan sebagai peringatan kononnya. Kik. 

Er..aku tak faham taste awek yang pakai benda ni...Mesti banyak lalat gi kerumun kepala dia kan?

Cuba tengok apa yang pelik?


SUMBER DARIPADA mpics.viralexplore.com

3 comments:

Kerana yang baik tu aku confirm dari Allah. & yang buruk-buruk dari korang atau dari aku lah ahahah XD. Terima Kasih