Search This Blog

Friday, January 23, 2015

Follow Follower


220 Follower which is bagi aku satu peningkatan yang sangat-sangat baik & positive. Jangan je nanti tak pasal-pasal tetiba kurang la pula...Sedih lak aku balik. Hehehe...Since nak update entri pun tak tau nak cerita pasal apa, jadi aku ambik peluang nak cerita pasal follower lah. Hehehe.

Aku ni sebenarnya berpegang kepada prinsip sistem bater. Means kalau korang dah follow aku, aku akan follow korang balik. Tapi prinsip aku tak lah aku paksa orang lain amalkan. Contoh kalau aku follow si gula-gula manis yang manis, tapi dia tak follow aku, aku taklah pi paksa-paksa dia "hoi hoi...aku dah follow ni baik ko follow cepat! Dah seminggu tau aku follow!" Hahaha

Setiap blogger ada prinsip dia sendiri yang tak bermaksud orang lain wajib ikut. Tapi pada pandangan aku, orang yang jenis follow pastu unfollow ni ada dua je. Sama ada blog aku benar-benar menyampahkan dia, atau dia nak kejar follower dia sendiri semata-mata. Memandangkan aku nak amalkan berfikiran baik terhadap orang keliling aku, maka aku anggap je blog aku ni terlalu menyampahkan dia so terpaksa dia unfollow aku...Sedihnye...Hahahaha

4 comments:

  1. hehehe xper xper masih blom menyampah lagi...ehehhee ;p

    ReplyDelete
  2. Nasib baik follow saya balik tau..klau tak saya mengamuk..hahaha
    tahniah dah ramai follower..tp kan..kadang2 saya rasa,tak seronok pun ramai org follow,sbb bkn smua sudi singgah balik blog kita n tinggalkan komen.. T__T

    ReplyDelete
  3. Saya dari sini :)
    http://drshikinzainal.blogspot.com/2015/01/giveaway-preloved-books.html
    Follower #222.

    ReplyDelete
  4. hi :)
    blog anda menjadi 'mangsa' review. ;D

    http://nikainaa.blogspot.com/2015/01/review-mereka-yang-awesome-part-3.html

    ReplyDelete

Kerana yang baik tu aku confirm dari Allah. & yang buruk-buruk dari korang atau dari aku lah ahahah XD. Terima Kasih