image1 image2 image3

HELLO!!! |WELCOME TO MY BLOG, BLOGGIES!|THIS IS MEK ZUMBIE BLOGSPOT.COM

Apa Itu SEO???

Aku rasa kebelakangan ni mesti ramai yang dengar atau nampak perkataan SEO itu. Dan aku yakin juga ramai yang nampak atau dengar sebenarnya tak tahu pun apa itu SEO but just macam buat tak hirau atau macam Ooo...SEO... Macam tu je kan? Jangan risau, sebenarnya bukan anda, dia dan dia je sorang, sebab aku pun macam tu juga. So aku pun buat pencarian apa itu SEO untuk benar-benar faham & mengerti. Dari aku jumpa perkataan SEO tu lagi. Sebab? Sebab SEO mempunyai pengaruh yang besar untuk meningkatkan traffik blog korang & aku.

Untuk memudahkan pemahaman tentang apa itu SEO? Aku buat peta minda pasal SEO yang aku harap korang boleh faham dengan baik sebagaimana aku faham tentang apa itu SEO. Hehehe.





Share this:

CONVERSATION

5 comments:

  1. Ajarkan aku juga bah. Hahaha jangan kau lupa kakak mu yang buta IT ni ya kiki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahah Iya Kak, aku kongsi yang itu la cara-caranya ahaha :P

      Delete
  2. saya pon tengah nk memahami apa seo tu..

    ReplyDelete
  3. masih belajar lah apa tu SEO... ramai sangat juaranya dan masih dalam peringkat try and error ni

    ReplyDelete
  4. sama-sama kita belajar pasal SEO :)

    ReplyDelete

Kerana yang baik tu aku confirm dari Allah. & yang buruk-buruk dari korang atau dari aku lah ahahah XD. Terima Kasih