image1 image2 image3

HELLO!!! |WELCOME TO MY BLOG, BLOGGIES!|THIS IS MEK ZUMBIE BLOGSPOT.COM

Apa Itu FAVICON?

Korang perasan tak dekat link atas selalu ada gambar yang macam aku bulatkan tu. Nampak tak? Perasan tak? Ader tak? Ader tak? Ader tak? Hahaha


Sebenarnya benda tu nama dia Favicon. Boleh jumpa & boleh tukar dekat dalam layout. Seriusly aku dah cuba tukar. Yang first tu tak berapa nampak. So aku tukar yang baru. Design yang nampak aku as MZ iaitu MekZumbie.


Hahaha....Biasanya kene tunggu sehari baru dekat link nanti dia keluar. So kalau tengah baca blog aku ni jangan lupa tengok-tengok kat atas tu ahaha...

Nak mint design FAVICON ke? Boleh je, kan aku buat header blog free sampai hujung bulan Febuari ni. Boleh je minta design FAVICON atau header sekali. Huhuu...Just klik kat bawah ok?





Share this:

CONVERSATION

9 comments:

  1. ohhhh baru lah tau... hari tu godek2 blog... ingatkan apa lah mende tu yer... tengkiu for the info

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha ur welcome. Siap boles tukar ikut kemahuan lagi. Lain kali boleh cuba :)

      Delete
  2. wahh boleh tolong buatkan header?? best..hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeap bole :) PM je nanti aku kat FB ye :) ada dekat atas FB tu :)

      Delete
  3. buatla tutorialnya MZ.. hahaha..dlu kita cuba buat tapi xmenjadi.. agaknya saiz icon tu besar sangat..max berapa saiz boleh muat?

    ReplyDelete

Kerana yang baik tu aku confirm dari Allah. & yang buruk-buruk dari korang atau dari aku lah ahahah XD. Terima Kasih