image1 image2 image3

HELLO!!! |WELCOME TO MY BLOG, BLOGGIES!|THIS IS MEK ZUMBIE BLOGSPOT.COM

12 Cincin Ohsem Untuk Bakal Suami!

Yang selalu banyak songeh bab cincin mesti perempuan kan? Sebab design cincin untuk awek-awek lebih banyak daripada untuk jejaka-jejaka ni. Tapi bagi yang nak ada kelainan dalam bentuk cincin untuk si bakal suami? Boleh tengok ni kat sinii

1. Black Tungsten Ring. Harga 360USD




















2. Gold and onyx ring. Harga 585USD
















3. Sterling silver wood bark textured ring. Harga 180USD


4. Titanium and tulip wood band. Harga 250USD

5. Recycled sterling silver ring with black diamond. Harga 160USD

6. Black glass enamel and yellow gold band. Harga 1045USD














7. Rose gold leopard print ring. Harga 820USD















8. Purple cobalt band. Harga 428USD












9. Black Titanium Band. Harga 150USD

















10. Sterling Siver & Wood Ring. Harga 176USD












11. Silver & Brass Ring. Harga 280USD












12. Navy Silicon Ring (Untuk lelaki yang tak boleh nak pakai cincin jenis besi segala ahahaha). Harga 19.90USD














Sumber Daripada Buzzfeed.com

Share this:

CONVERSATION

5 comments:

  1. 4,6,9 dgn 10 paling cantik.. biasa lelaki simple tp tgk atas ni alahai...kacak sangat

    ReplyDelete
  2. Nampaknya cincin no 10 ni banyak peminat. Lepas ni korang boleh lah ambik gambar & tempah cincin macam tu untuk bakal suami. Hehehe :P

    ReplyDelete

Kerana yang baik tu aku confirm dari Allah. & yang buruk-buruk dari korang atau dari aku lah ahahah XD. Terima Kasih