Search This Blog

Thursday, December 4, 2014

Shopping RM1212 At Lazada Malaysia [Contest]

Sape yang tak suka LAZADA? Dengan LAZADA aku percaya & aku yakin. Antara barang yang aku dah pernah beli kat LAZADA ni ialah henfon 2 biji untuk hadiah dengan kawan aku & hadiah dekat adik aku. Beli terus sampai ke tempat orang yang korang nak bagi. Mudah, Selamat & Boleh dipercayai 100%.


[KLIK BANNER UNTUK JOIN]

Cerita best pasal LAZADA? Ada contest RM1212. Boleh Klik Banner untuk join :)



[KLIK GAMBAR UNTUK KE ZALORA]

Harga sebenar RM1,199.00 selepas diskaun RM1,099.00 masih lagi under RM1212 budget.  Antara Wishlist aku yang aku ingin bagi kat Mak aku. Untuk aku tak banyak benda aku nak sebab aku rasa apa yang aku ada pada ketika ini cukup untuk kegunaan aku..So most of the time aku rasa aku perlu banyak memberi daripada menerima. 

Bagi yang menyambut Krismas & masih tak tahu nak beli hadiah apa untuk orang yang korang sayang atau nak bagi suprise? Apa nak susah-susah...Pi je ZALORA MALAYSIA, semua ada disana dengan harga mampu milik after diskaun! Apa tunggu lagi?

#ZALORACONTEST  #ZALORAMALAYSIA  #WISHLISTWITHZALORA


6 comments:

  1. nice words. "perlu banyak memberi daripada menerima. "
    ^_^ all the best ye. singgah dri contest yg sama.

    ReplyDelete
  2. semoga berjaya dear ..CN pun join gak segmen ni ;)

    ReplyDelete
  3. ya betoi. perlu byk mmberi drpd menerima hehe. all d best. sy pon join berangan hehe

    http://ana-mizu.blogspot.com/2014/12/shopping-rm1212-at-lazada-malaysia.html

    ReplyDelete
  4. Hi, Terima kasih sebab join contest! InsyaAllah kalau rezeki, boleh menang :)

    Nak wishlist tercapai? Boleh check sini : http://sayaiday.blogspot.com/2014/12/hadiah-misteri-untuk-peserta-shopping.html

    ReplyDelete
  5. hai ! all the best! insyaAllah niat yang baik Allah akan tolong :)

    ReplyDelete

Kerana yang baik tu aku confirm dari Allah. & yang buruk-buruk dari korang atau dari aku lah ahahah XD. Terima Kasih