Search This Blog

Monday, December 29, 2014

Segmen Jom Kenal Blogger Baru Bro HH

Apabila bro HH mula mengadakan segmen selalu aku kalau bukan ter'miss' mesti tak tahu. So selalu aku tak dapat join walaupun aku tahu aku bole menang. Ahahaha Ok gurau je. So kali ni bro HH ada buat lagi segmen yang aku rasa memang sesuai dan wajib disertai mereka yang memenuhi syarat bro HH untuk segmen ni
  1. Sebuah blog daripada platform blogspot (mesti ada .blogspot.com) 
  2. Blog yang ada kurang daripada 500 followers
  3. Blog yang trafik atau jumlah pageviews kurang dari 10,000
KLIK BANNER UNTUK JOIN
Sebenarnya aku dah berkecimpung dalam dunia blog ni kira lama dah...Cuma waktu awal-awal tu aku lebih sibuk study & beberapa masalah peribadi yang terheret sehinggalah aku menutup blog aku yang lama & tiba adanya yang baharu ini. 

Dari awal aku buat blog ni tujuan aku hanya satu iaitu to bring the good things to everyone. Aku suka kongsi pendapat, aku suka kongsi pengalaman & aku suka kongsi benda yang aku tahu supaya mereka yang membaca dapat kebaikan daripada apa yang aku sampaikan. Untuk memudahkan dan meringankan apa yang menyusahkan atau memberatkan pemikiran mereka. Huhuhu...


Secara jujurnya follower merupakan pemberi semangat aku. Iyelah, sape tak rasa bersemangat & gembira kalau follower semakin bertambah kan? So bagi aku,bilangan follower menunjukkan bilang pembaca yang ingin meneruskan bacaan penulisan aku, so aku sangat-sangat berharap aku dapat ramai follower hehehe..


Jika berpeluang pun aku sebenarnya nak jadikan blog sebagai tempat untuk aku menjana income. Tapi itu mungkin nantilah. Sebab itu bukan matlamat utama aku kerana misi aku dalam dunia blog Malaysia ini ialah ingin memberikan informasi kepada pembaca. Diiringi dengan visi aku iaitu ingin melihat penulisan aku diterima sehingga ke luar negara. huhuhu...


Nama Blogger : Mek Zumbie

Emel : sumandakkonsun@gmail.com
URL Blog : http://mekzumbie.blogspot.com/


3 comments:

  1. insyaAllah,,iqha pun nak tambaah follower jugak,,meh lah kita sama2 mencari follower ye,,hikhik..
    btw..iqha singgah sambil main klik2 nuffnang here :)

    ReplyDelete
  2. salam singgah dari segmen yang sama ^_^*

    ReplyDelete
  3. Selamat bersegmen yer... zumal follow #170 sini ^-^

    ReplyDelete

Kerana yang baik tu aku confirm dari Allah. & yang buruk-buruk dari korang atau dari aku lah ahahah XD. Terima Kasih