image1 image2 image3

HELLO!!! |WELCOME TO MY BLOG, BLOGGIES!|THIS IS MEK ZUMBIE BLOGSPOT.COM

J.E.R.A.W.A.T.

Okay. First of all muka aku tak flawless. Kesian.

Second. Umo aku 23 sepatutnya jerawat takde dah wujud dalam kamus hidup aku ni. Bukan tak wujud langsung. maybe wujud time lampu merah. Tapi aku memang confirm lampu merah aku rosak sebab hormon aku bengong.

Third. Aku memang dah sangat-sangat takmo gi hospital sebab hospital lembap diorang suka bagi ubat sembarang & suka main agak-agak je penyakit orang. Kalau dia bagi ubat A takde kesan baik takde perubahan, lain kali dia bagi ubat B, sampai ke Z kalau tak pulih-pulih..So aku tak suka. Sebenarnya aku faham juga kenapa servis macam tu, sebab aku bayar RM1 je dekat hospital kerajaan tu, jadi layanan pun layanan RM1.

Forth. Nak ke swasta lagi lah aku tak mampu. Walaupun ko bayar sampai RM300 dia tetap bagi ubat A sampai ke Z yang sesuai dengan ko. Tak percaya? Takpe, sila sakitkan diri tanpa sebab dan berjumpa dengan doktor macam tu. Aku naik muak makan ubat yang aku sendiri tak tahu apa lah yang berlaku dalam badan aku neh.

Fifth. Aku tak menang Giveaway Ephyra Bar Skin Di Mialiana.com so aku sedih ahaha.... Sebenarnya aku rasa bukan rezeki aku kot sebab masa join pun banyak sangat entri aku punya problem hahaha Kalau nak tahu senarai 50 pemenang dia boleh je tengok kat Giveaway Ephyra Skin Bar : Pengumuman 50 Blogger Yang Berjaya. :)

Share this:

CONVERSATION

4 comments:

  1. Hahahah...terasa dasyat pulak...

    ReplyDelete
  2. Hahaha entah lah...Aku rasa macam aku nak jadi doktor pun ada ahaha

    ReplyDelete
  3. alalah,,paling stress bila muka naik jerawat kan,,iqha pun ada pengalaman macam tu,,sedihh ;(..so,,cuba mek zumbie try set jerawat sebamed..hehe..
    btw,,iqha singgah sini :))
    http://mylifemiqhaazmi.blogspot.com/2014/12/produk-sebamed-berkesan-untuk-kulit.html

    ReplyDelete
  4. masa akak remaja dulu memang banyak jerawat sampaikan berparut sekarang ni.

    ReplyDelete

Kerana yang baik tu aku confirm dari Allah. & yang buruk-buruk dari korang atau dari aku lah ahahah XD. Terima Kasih