Search This Blog

Tuesday, November 25, 2014

Senarai GA Blogger Yang Korang WAJIB Join!

GA atau dalam bahasa penuhnya Giveaway merupakan satu aktiviti blogger yang memberi kan korang hadiah (kalau terpilih) setelah korang mengikut syarat-syarat yang telah ditetapkan oleh penganjur. 

Sebenarnya selain dapat hadiah, mengikut GA ni membantu menaikkan traffik & sekaligus menaikkan follower korang. So jangan lupa join GA yang macam aku dah join tu.

End on 03 December 2014 - Giveaway Kerusiburok : Ole-Ole Phuket
End on 03 December 2014 - Giveaway Ephyra Bar Skin Di Mialiana.com
End on 15 December 2014 - Manis Giveaway By Mama Darwiish
End on 15 December 2014 - Big Holiday Giveaway by Wani
End on 23 December 2014 - First Giveaway by Kamamimi
End on 31 December 2014 - Mega Giveaway by Sha Domoru

So takat ni ini je GA yang aku ada join & masih berlangsung sehingga ke tarikh tamat yang aku dah taip kat tepi setiap GA tu. Kalau yang dah join aku ucapkan semoga berjaya. Kalau yang belum join aku nak pesan korang tunggu apa lagi? Ahahaa

No comments:

Post a Comment

Kerana yang baik tu aku confirm dari Allah. & yang buruk-buruk dari korang atau dari aku lah ahahah XD. Terima Kasih