Search This Blog

Friday, November 28, 2014

Rancangan Time Tanam Anggur

Officially aku sekarang ni musim tanam anggur. Menunggu panggilan untuk berbakti kepada anak-anak bangsa nanti. Debaran yang aku sendiri macam dah penat nak layan. So sementara waktu ni apa yang aku tengah buat? Nada. Nothing.

Aku sebenarnya nak ambik upah design kad kahwin, banner & bagai la. Sebab aku ada kemahiran bab edit mengedit ni. Tapi orang kata nak promo tu kene buat dari awal. Aku tak tahu macam mana ahahah Tapi memandangkan aku tahu ada yang baca blog aku. Just in case you all nak minta design bende macam kad nama ke, formal in formal aku ada buat. Harga aku tak minta banyak, depends on what you guys nak.

Apapun, aku membusykan blog dengan join GA. Itupun aku memilih GA yang aku nak join. Hahaha. Aku ni cerewet, nak join GA pun memilih. Huhuhuuuu

1 comment:

Kerana yang baik tu aku confirm dari Allah. & yang buruk-buruk dari korang atau dari aku lah ahahah XD. Terima Kasih